Wednesday, June 30, 2010

kematian itu pasti....kebaikan itu dinanti....

lame gak aku x post bende baru....sibuk kat uma....adik aku nak masuk U da ari ahad ney....UKM bangi amik sains forensik....aku pun sbnr nyer minat gak sains forensik....tp xdela letak pilihan pertama.....huhu...

terlintas dlm fikiran aku.......sejak kebelakangan ney....ramai btol org di sekeliling aku meninggalkan dunia yg fana ney.....x kesa lar sekeliling jauh atau sekeliling dekat....ade yg muda ade yg da berusia....ade yg sakit dan x kurang juga yg nga sihat walafiat tetibe mamfusshh......

jadik...pikir r....idop kat atas dunia ney mmg x lame....dlm surah al-Qariah Allah da berfirman yg maksud nyer lbey kurang mcm ney....ade yg mendapat timbangan kebaikan yg berat...idop nyer senang di akhirat....ade jugak yg timbangan kebaikan nyer ringan....dia akan dimasukkankan ke neraka hawiah....dan neraka hawiah tuh ade lar api yg sgt panas.....huuh....api dunia pun x tertanggung....moral nyer.....banyak2 buat kebaikan ek....

No comments:

Post a Comment