Wednesday, June 16, 2010

piala dunia....sumer nyer duniawi dan germany...haha

make arini genap lar 5 hari piala dunia berlangsung....hampir sumer team da abes perlawanan pertama.......taun cam bes...perlawanan waktu2 yg x leewat pg sgt r.....pling awal kul 7.30 n paling lewat kul 2.30....aku pun xde tgk sumer match tgk sket2 jer....

jadi bler ckp pasal match ney aku tgk ramai komen kat fb piala dunia hampeh......main slow.....mcm ape jer.....haram jadah tol.....tp match yg aku paling sonok ialah match germany lawan australia.....kalo ikot iklan maggi kat tv....dorg cakap cukup rasa......mmg sumer cukup....defence germany mantopp....attacking nyer pun mantopp...bes gler tgk through pass yg sgt cantekk...x offside lak tuh...aku rase cam nak g men bola mase tuh jugak....da lar kul 3-4 pg....haha....tp seryes...aku rase match tuh mmg terbaik...

bler da bg penangan smpi 3-0 pun....germany x puas lg...die tukar penyerang dgn penyerang...aku rase kalo argentina misti da letak defense sumer.....mmg terbaik germany ney...rase cam nak sokong germany lak...haha

No comments:

Post a Comment