Tuesday, July 6, 2010

kucing oh kucing....

aku nek lif 12th college smalam n tetibe dgr bunyi anak kucing mengiau...ade sorg lg dlm lif tuh...die pun dgr...so bkn bende yg bukan2....aku pun dgr gak ade cam kucin g len yg menyahut...pelik...tp aku juz ignore jer lar...cane aku nak tau pun an...

pastu malam sket....aku turun balik....nak g supper r kire nyer...aku tgk ade sekor ibu kucing ngan anak nyer....mengiau2 mcm x jumpe lame.....si ibu dan anak duduk rapat...seolah2 x mahu berpisah....

aku pun tgk kat badan anak kucing tuh...ade kesan garisan mcm minyak hitam....so aku pun rase btol lar ade anak kucing terlekat kat atas lif tuh...cume nyer...cane kucing tuh bley kuar an....

hebat btol kasih syg kucing ngan anak nyer....kucing kat rumah aku....aku pindahkan anak nyer ke tempat len....ada lar dlm 5 bulan kot....nak jage rumah 1 lg....bler bawak balik ke rumah jumpe ibu die...ibu die cium die....ibu die kenal lg wei anak die....even pastu cam ibu tuh x bpe bek gak ngan anak nyer sebab ibu tuh da ada anak len....x kesa lar an....

hebat btol binatang bername kucing ney....ayah aku ckp....kucing binatang kesayangan nabi...x tau lar btol ke x...x pernah nak mencari kebenaran nyer....tp aku mmg suke tgk kucing2 ney....anak kucing 2 ekor kat rumah aku tuh...kalo da kul 10malam jer...die akan men2 n bergurau dkt pintu rumah....da mcm show da....sonok tgk dorg....

kucing oh kucing....

No comments:

Post a Comment