Friday, June 25, 2010

kesilapan yg haram jadah....














RMC sebelum zaman aku......


ragging nyer truk sgt....batch2 atas spt bloody super senior antara yg paling ganas kate nyer....ragging nyer x tentu mase....change parade,show parade nyer bukan sekadar tukar baju n tunjuk baju.......tp lbey kepade "HELL".tp pade mase tuh RMC mengeluarkan antara produk terbaik di negara ney....produk2 yg menjadi hebat....kerana di RMC mereka belajar sesuatu....SURVIVAL....
RMC zaman aku....

kate nyer ragging da x truk....fitness budak boy makin krg.....kene pukul sket da repot(bukan aku ek).....tp ragging pade mase ney masih ade....pukul2 masih ade....tp xde yg mati.......tp pade mase ney produk RMC dikatekan makin krg kualiti.....mgkin mase nyer belum tiba utk nak menilai kualiti kami semua....
RMC zaman skang....

RMC makin hebat....dr segi pendidikan lar....team F1 ke luar negara mewakili malaysia...yg cemerlang SPM dihantar ke rusia blaja medic....tp......kate nyer RMC skang da lemau....da lembik....ragging da xde....mase oppp suro menyanyi lagu company pun nak menangis.....tup tap tup tap...kuar berita budak RMC mati kene pukul.....ape nak jadik??
AKU???

aku malu nak ngaku yg aku ney dari skola tuh....dlu aku bangge skola aku motto nyer-HOME OF FUTURE LEADER....tp skang ney aku terase kawan2 aku mcm memandangku dgn pandangan sinis-"budak ney dr RMC-HOME OF FUTURE KILLER"....mmg nampak cam teruk nyer aku ney...tp itu hakikat nyer....aku psti ramai ibu bapa yg akan menghalang hasrat anak mereka nak masuk ke RMC tahun depan....aku pasti RMC akan menghadapi masalah utk intake taun depan....aku jugak pasti bukan aku sorg yg berperasaaan mcm ney.....pasti OP2 len yg telah berjaye...yg selame ini megah bertali leher RMC OPA setiap Rabu kini menyimpan rapat tali leher tersebut.....

semuanya kerana......FORM 5 intake '09.....i hate this group of OP...da whole batch!!yaaaaaaa......da whole batch....coz in RMC we learn to cooperate...

No comments:

Post a Comment