Saturday, June 12, 2010

seharian meletihkan diri....merempit,broga,sate kajang n wayang....

mmg pelik an....ade lak nak cter bende yg da lepas lame dlm blog....x kesa lar wei...blog aku..korg kesa ape aku nak watpe an...so cter nyer bermula apabila aku n azlan bgtau si adli abdul malik "jom g broga ptg sok"....lalu si adli ney pun mcm x caye....aku pun tmbh sket "aku seryes ney..ko btau budak len".....so akhir nyer plan itu menjadi....aku n azlan malam isnin tuh tdo kat uma ayah aku kat port klang...baru die tau macam mane bertarung nyawe kat highway tuh...so kitorg dr port klang merempit dlu ke UM...melepak sebentar tgu dorg n gerak 2 kete ke broga....kete adli n ke arm panjang...so bergerak ke broga dgn kelajuan yg tidak membunuh....abang long(sua'idi) jadik pemandu pelancong smpi ke simpang broga...ade jam gak sket...tp x lame r....

bler da smpi broga tercari2 gak r mane kaki bukit nyer....so kitorg pun ngan pantas terngat kat gbor2 dak pompuan yg nek broga aritu...so kitorg pun parking aku rase kat tmpt yg same ngan dorg dlu lar kot....hehe...smpi jer bawah kat kaki bukit da kul 6.30....ambil2 barang trus start jalan...xde stretching pape da...hehe...so jalan2 smpi separuh bukit da mengah da sumer org....cam x larat....sebab bukit da start curam kan so ponat lar sumer org....make berenti sekejap...pastu sambung balik....macma tuh lar...smpi lar atas....sket lg lar nak smpi atas...pastuh aku n azlan sebab da epy sgt berlari smpi ke puncak...menjerit2 kat atas tuh..mmg cantek pemandangan nyer...tp kitorg x bley lame...sebab kilat da mencemburui kitorg....jaadik dgn pantas kitorg turun...lgpun ari da gelap...bler kitorg masuk dlm hutan semula ari da gelap...x nmpk sgt...kene bergantung kat lampu henpon yg x berape nak terang...so turun ngan berhati2 walaupun ade jugak aksi giler x ngat kite kat dlm hutan waktu maghrib dari adli n azlan....haha...sengal lar korg....seb bek x jadik pape....haha....

so lbey kurang kul 7.30 kitorg bertolak balik....singgahsemayang kat masjid semenyih...mase ngah bace doa tuh rase sedap jer ceramah tuh...pasal sorg khalifah bername hajjaj yg sgt kejam dan zalim...kitorg pun intai lar sape penceramah nyer...rupe2 nyer pasang video jer,....layannnn....haha...pastuh kitorg gerak g kajang.....menjamu selera kat sate kajang hj samuri....sedap seyh...14 cuycuk sorg....keynyang nak mamfuss...hehe....pastu kitorg balik r...

balik2 mandi2.....rehat jap...budak2 ney ajak g layan wayang midnite pulak....cter ape???cter lagenda budak setan....mcm siot jer....bosan lar....aku da tersengguk-sengguk da....hahaha...tp jalan cter die lbey krg cam dlm novel cume pelakon yg jadik ayu yg da ubah muke tuh macam x pndai berlakon jer....kesian aku tgk die...haha....n akhirnyer aku pun balik ke um lbey krg dkat kul 3 gak r....penat gler seharian berjalan n meletihkan diri....tp aku sonok r....arap2 org len pun sonok berbroga...

No comments:

Post a Comment