Saturday, July 31, 2010

malakoff university duathlon..UM series...

ney lar track basikal yg aku lalu pg td....dekat jer 11.4 km tp semua jalan mendaki


KEPUASAN.......itulah yg dpt aku gambarkan......da lbey 2 tahun aku mengidam nak masuk menatang malakoff ney.....tp baru hari ney tercapai.....even aku juz masuk mens relay.....tp tetap puas....sebab aku dpt bersaing dgn sumer duathlete yg hebat......dan jugak dpt mencabar bukit cinta UM....antara trek paling hardcore dlm MUDS ney trek basikal UM lar.....diakui oleh kawan aku,chan yg jugak adalah runner up utk individual category......huhuhu

mmg ade masalah sket....bukan masalah sebnar nyer tp bg aku kekesalan.....kalo aku x men futsal malam td n balik kul 4pg konfem aku lbey bertenaga,....xdela aku cramp di tgh jalan mendaki tuh......gler...x boleh nak kayuh da sebab cramp.....da lar aku telan power gel 1shot trus....haha....mamposs.....x kesian kat 2nd runner aku yg trsesat sebab ikot org depan......ape lar org depan ney....bole lak salah jalan.....haha.....tp kire ok r kitorg abes dlm sejam 10 min.....not bad aku rase....nway thx to Imran KZ yg bg aku pinjam MERIDA putih die.....thx bro....hehe

yg pntg njoy bende ney....kalo tensen2 konfem susah....aku td mule2 tensen gak sebab da jaoh tertgl tp lelame tgk cyclist len cam njoy n gelak2 jer kayuh...aku pun jadik nak try njoy....tp dlm kesakitan n kekejangan lar....haha.....iA kalo next year ade basikal power aku pun nak try masuk lg.....cume masalah nyer skang ney.....shadow aku x cukup power......td aku turun bukit pakai white merida tuh aku rase nak dekat 60km/j gak....mmg laju r......bes2......

so kalo ade sape2 nak sponsor basikal kat aku.....kecik tapak tgn.....nyiru aku tadahkan...haha

No comments:

Post a Comment