Wednesday, July 7, 2010

rumah sewaku neraka sementara.....

time tghari td aku pun menge'kol' kak uji....owner rumah sewaku.....ckp r nak g amik kunci malam ney.....make die pun bukak kesah x bes kat aku.....

die ckap "adik..x boleh masuk lg...org yg duk skang ney dorg abes 10hb....so dorg nak kemas brg x sempat r kalo sehari.....dorg mintak mase sket...."....
aku pun ckp...."ekh kak...mane boleh...mane kami nak merempat 2 3 ari tanpa rumah....kami da bukak sem da ari isnin ney"
die jawab balik "xpela...kalo ade kawan awak yg nak masuk ari sabtu atau ahad..akak boleh bg bilik utk korg duk sementara"
aku pun balas lar "ermmm....yela nak wat cammane....dah dorg lmbt....xpela kak...naty sy btau kawan2 sy yg len"
itu lar perbualan aku ngan si tuan rumah atau lebey tepat penjaga rumah sewaku.....siot x??aritu janji bley masuk 8hb....sebab org tuh kuar 7hb....ney ape kes men extend2 ney??ntah2 repeat lak nak nty....die tmbh lg setahun trus...haram jadah tol r...mmg dlm hati aku berasap jer time tuh....pas abes tuh mmg berasap paru2 aku....mane x tensen....da bayar sewa mahal2 tp masuk lambat...da r nak kuar awal.....F*** ape S***.....kan aku da menulis carutan....nak cakap takot dosa....haha....

naty time nak bayar sewa mmg aku mintak kurang r....siot skali r....aku faham r kitorg ney mcm pengemis....mintak tlg bg gak tinggal kat situ even 2bulan...naik sewa smpi seribu pun sgp bayar...tp jgn r buat kitorg cm pencacai najis Indah water.....yg org sebelum ney satu...men mintak extend2....ngat ko tuh besar sgt ke??hissshhhhhhh...tensen aku...

pastuh bley pulak sorang membe aku ney yg patot masok rumah sewa tuh dpt pulak kolej....da dapat bukan nak btau...nak diam2....kalo ko nak bayar duit sewa bulan 7 ney xde hal lar....ney ko da nak blah....aku lak yg kene carik org ganti....sib bek aku dapat org...kalo x mmg aku mengumpat ko lar spjg mgu pertama aku kat rumah sewa tuh naty.....mmg meluat r aku.....

kepada housemate aku semua....aku minta maaf atas semua yg terjadi....bukan salah aku....salah penyewa skang.....aku harap korg x mengumpat aku diblakang....hehehe.....aku ney pun da abes byk krdt nak kontek korg sumer n kol kak uji....sori kalo emosi sket....nway sape yg xde tempat nak lepak sehari dua tuh bley kol kak uji....die akan bg bilik tp maybe cam bahaya sebab kongsi ngan org len kan....so pikir2kan lar ek....
sajer jer letak gmbo kucing...sbenar nyer utk post sebelum
ney....hehe..comel an kucing

No comments:

Post a Comment