Saturday, November 20, 2010

psipum guys islamic party.....yargggghhhhh!!!

salam....

penat seharian hari ini bermain n njoy ngan dak2 laki medic.....psipum guy islamic party....hebat kan name nyer??haha.....sehebat name sehebat itu lar jgk program nyer....haha

pg2 lagi aku da bgn....g breakfast n tgu sumer org len bgn...susah btol budak2 ney nak bgn...2jam aku tgu dak2 ney baru lar nak bgn.....so dipendekkan cter sementara tgu dak2 ney bgn...aku pun men ping pong,carrom n badminton....n bende2 ney sumer kitorg sajer jer letak kat luar...supaya sumer org leyy men n court kat tgh tuh nampak cam meriah...hehe

so permainan utama nyer ialah men baling selipar@tuju selipar....kitorg at 2 team n lawan.....bes gler men....sonok pukul org ngan selipar n sonok jgk kene baling ngan selipar....ape2 pun mmg njoy...smpi mak cik guard n mak cik cleaner pun sonok jadik penonton n da macam nak cakap kat kitorg...."bley x mak cik join korg?"...haha

abes men selipar smbg lg men carrom n ping pong...ade jgk men dam haji....sempena raye aji kan...huhu....smpi tghari...pas lunch to lar jap....semayang n ramai2 tgk malaysia lawan thailang utk sepak takraw final sukan asia guangzhou.....mantap malaysia...tp x semantap thailand....xpela...bukan rezeki...hehe

pas asar jer sumer da busy utk persiapan BBQ.....basuh kerang n ade yg da stat membakar.....ade ayam,sotong,hot dog.....n semua nyer diperam ngan sgt hebat oleh akak2 DM secare percuma.....pas isya' kumpul sumer org melantak ayam...aku melantak 5ketul ayam n perot sgt penuh skang ney...haha...pastu kerang pun x abes....membazir pulak.....ade kentang manis@sweet potato...sgt sedap ok....n las aktiviti kitorg mcam bese...bukak cter hantu masing2....huuuuuuuuuuuuu....n skang ney sgt cuak nk g toilet...damn....haha

nway...tujuan aku sebenar nyer nk ckp nape bende2 ney wat utk dak laki sajer....paling utama tujuan nyer ade lar sebab aku nak tgk kerjasama antara budak laki...sape yg bole diharap...sape yg bg keje baru die wat...sape x yah suro pun da tau nak cari keje....sape yg bler sumer da siap masak....tgl makan turun jer.....kalo ade dak pompuan konfem2 dak2 laki ney akan tgl sumer keje kat dak2 pompuan....btol x??....2nd...xde tempat utk kite laki n pompuan wat bende ney combine.....n susah nak cari game yg bley combine laki pompuan.....lg pulak susah nak uruskan bende yg rmai2 ney tanpa ajk2 yg tetap....btol x??

tp ape pun aku tetap nak mintak maap kat sumer dak pompuan 3rd year sebab x ajak korg...siyesly niat aku bek....nak ajar dak2 laki ney lebey bertanggungjawab...utk kesenangan program2 mase depan...insyaAllah....n aku bertanggungjwab atas bende ney...mmg aku yg cadangkan supaya ade laki sajer....sori2...jgn korg marah dak2 laki len....aku mintak maap sgt2 ney....next time kalo ade program iA kita akan wat bersame.....lebey meriah n lebey mudah....haha

No comments:

Post a Comment