Sunday, September 12, 2010

royanan raye ke3....

salam diucapkan kepada blog aku....lame x jumpe....mari kite mengupdate sket yerr....

hari ney raye ke3....jadik sebelum ape2 baik mintak maap kepada semua org.....dr hujung rambut smpai hujung kaki.....kalo ade hutang cepat2 mintak..jgn tgu lame2.....naty aku pun terlupe yerr....

ok baiklah....skali lg yerr....hari ney hari raye ke-3....rumahku penuh dgn sedare mare dan jiran tetangge....tp aku pg2 lg da berjage....bukan nak beraya atau pergi pasaraya....tp nak pulang ke destinasi neraka......ohhh... xbek cakap camtuh.....tp itu lar hakikat nyer...dr menulis kepalsuan lebey baik dedahkan kebenaran kan....sebab akhir nyer kebenaran tetap akan terbongkar....merapikkkkkk sudeh.....

bengong x....org sume sibuk pakai baju raye....pakai lawa2 nak beraye...aku pagi2 sibuk kemas beg....pakai sweater start enjin motor...angkot beg tgh org ramai yg beraye....sebab nak balik ke klang...haram jadah btol....mmg sedey..tuh pun aku da lengah2 kan mase nak balik...sebab mmg xde rase nak balik....mmg rase nak ponteng lg byk...mmg r....setan byk kan...huhu....

dgn rase x puas hati aku pun meredah belantara sorg diri......memecut tp masih berhati2......tp ade pulak malaun-malaun bermoto besar a.k.a superbike yg bawak motor mcm hantu raye....ape die ngat lebuh raye tmpt nak berlumbe??.....boleh x die amik lap....da nak terlanggar aku yg cukup berhemah...mmg aku terus berdoa mase tuh jugak korg sumer ditimpa kecelakaan...tp bese lar...doa aku mmg x lepas langit pertame pun...jadik dorg selamat smpi...tp xpe...ade ubi ade batas ade ari aku libas2 kaki korg bg tempang...cube lar bawa moto besar lg tanpe hati perut....aku potong perot korg bg burung gagak klang ney makan.....hissssshhhhhhh!!!!!!!!!!

.....ok....

aku tau motor korg mmg power....kalo lumbe ngan valentino rossi konfem korg menang...sebab motor power bukan sebab skill korg lar kan....tp x perlu lar bawak smpi membahayakan org len....mmg r speed trap x kene kat motor tp korg kene lar pikir jgk....org lain pun bayar cukai jalan...walau x semahal korg....tp bayar jgk....aku tau korg ney kaye...kalo jatoh motor patah leher pun korg bley bayar kos2 nak bagi leher korg tegak balik....tp org len x mcam korg....org len semua hutang keliling pinggang......hhaisshhh.....kalo korg rase motor tuh bley bawak laju sgt..............korg tgu lar...naty aku beli lamborghini murcielago...aku langgar korg sumer...naty korg pun katoh mcm pin2 boling tuh...konfem strike lar....haha.....


buat brader2 motor besar sekalian....jgn ingat korg besar sgt....naty kalo da kene baru menyesal....kalo bukan korg kene....anak bini korg kene....tuhan maha adil....aku tau korg tuhan pun x kenal....da kalo bawak motor nak langgar org....korg kenal ke sape tuhan kankankan????


No comments:

Post a Comment