Monday, September 13, 2010

bukan theorem pitagoras....tp teori berterus terang.....?????

baiklah...kembali ke blog.....ari ney kelas awal pg tp ptg dpt tdo ngan puas...rase spt baru pas kene pil khayal lak an...haha....malam pulak ade majlis raye.....sonok melihat kemesraan antara kaum yg dipamerkan...harap x berhenti di sini....biarlah berterusan smpi da beranak cucu sekalipun....

kali ney sebenar nyer aku mahu menulis satu perkara....yg aku panggil teori...sebab x pernah dibuktikan dgn eksperimen kan....so teori kali ney ialah teori berterus terang....haha
sebelum tuh perlu diingatkan perkara ini xde kaitan secare spesifik kepada yg hidop atau yg mati......kalo ade yg terase mohon maaf diucapkan....

okay....teori berbunyi begini......bg org yg single macam aku ney an....misti lar kekadang tuh terpikir mahu berpasangan....yela melihat org disekeliling berkapel sakan...xkan lar jiwa remaja x terusik kan.....so....kate lar aku da suke kat sorg budak ney......nak kapel x dpt r....sebab aku pun mmg xnak kapel....haram kate org alim....ABJZ......jadik ape yg aku bley wat???

ini sekadar pendapat aku....dr segi syariat aku pun x pasti adekah berdosa atau tidak....jadik bg aku lbey baik berterus terang...dr aku serabot duk pikir aku ney bertepuk sebelah tgn ke atau aku da men tepuk amai2 belalang kupu2 lbey baik aku btau sajer ape yg aku rase.....btol x.....haha

jadik....ape kebaikan nyer aku btau budak ney yg aku suke die????

antara kebaikan nyer ialah....serabot tuh akan hilang...tdo akan lebey lena sehingga bley mimpi sakan lg malam2......dan sebenar nyer secara x langsung....kalo budak tuh sebenar nyer x pernah pun nak usha korg mcm korg usha die........bler korg da btau perasaan korg kat die....misti lar si die ney akan try usha korg...nak2 kalo si die ney single mingle(jgn try kat bini org or awek org).......maybe bler korg luahkan perasaan dorg akan rejek kan tp mane tau bler da lame usha rase minat lak....so act purpose nyer adalah utk menarik perhatian si die....

......aku pun x faham korg faham ke x....tp yg penting ney blog aku...cane pun aku nak tulis gak entry ney....sebab da lame sebenar nyer aku pikir pasal teori ney....tp x penah complete....jadik malam ney dpt idea....tulis jer lar.....haha....ade aku kesa??

p/s :harap2 teori ney benar2 satu realiti.......

3 comments: