Monday, March 28, 2011

wah meroyan ke??!!


assalamualaikum....

x payah nak mukaddimah pepanjang lar kan...biler bab meroyan kite stret to da point.....mmg aku skang ney sgt terasa hati+marah.....sebab tuh setiap kali aku jumpe ko kalo bley xnak pandang pun muke kau.....sebab aku rase cam.....cam....cam...ntah lar...malas aku nak mencarot dalam blog aku yg suci ney....mencarot dalam hati xpe kot.....


aku x faham lar yg ko ney sedar ke x sedar.....xkan lar x sedar yg ko da wat salah ngan aku n orang2 yg sewaktu dgn aku??ape susah sgt ke nak faham??lagi susah nak faham dari talley or davidson ke??
ingat lagi x yg kite plan mase nak g kampar cuti raye cine??bukit m***h kite simpan untuk CRP....cantek sangat lar kan....fine xpe....sebab tuh kite da cakap awal2 sebab kite nak save duet kan....sebab da tau kan bukit m***h tuh bayar masuk bukan macam bayar masuk tandas......20sen da cukup ko nak berak ke nak kencing ke..... biler da crp kebetulan lar aku dapat dekat ngan bukit m***h....aku sonok lar....da lar dekat jugak ngan penang.....so kitorg g penang 1st week n 2nd week g bukit m***h.....sebab mmg ko sendiri ulang ntah berape ribu ratus kali time g supper jumpe kat bukit m***h tuh ari sabtu mgu ke2.....

biler kitorg g penang ari sabtu mgu 1st crp.....terkezot berokk aku sebab tetibe ramai pulak kawanan2 orang dari kampar n gerik yg smpi penang.....wah banyak betol duit bebudak kawanan ney.....pastuh siap tido hotel lagi....hotel ade swimming pool lg tuh...wowww....kaye nyer!!......kitorg pun pergi pagii balik malam.... x mampu lar nak tido hotel ney.....malam tuh sebab kitorg takot korg x jadik g bukit m***h mgu depan so tanya sekali lagi.....tanya betol2 nyer....korang g ke x????!!!!!KORANG CAKAP PERGI....KONFIDEN....TAPI MASALAH NYER KORANG MMG OVERKONFIDEN!!!
nape kitorg tny??sebab ari kalo korang x jadik pergi sebab da tertukar plan bermigrasi bersama kawanan2 lain ke penang.......kitorg bley g ari ahad....yg di mane kalo kitorg g ari ahad.....dapat diskaun separuh harga....save banyak tuh.....tapi sebab korang OVERKONFIDEN SGT cakap korang pergi....so xpela...kitorg sanggup bayar lebey ikat perot sepanjang 2mgu makan roti n megi smpi muak untuk g bukit m***h same2 ngan kawan2.....SEMATA-MATA SEBAB KAWAN KITORANG SANGGOP!!!.....

tapi nak wat cane.....ntah kawan jenis ape lar.....bole mungkir janji kat kawan sendiri....da lar pulak tuh xde sorg pun nak konfem kan yg korang g ke x.....kitorg kat sane terkapai2 jer....x tau sape yg nak join...ade ke orang nak join....kitorg da plan baik punyer aktiviti dari pagi smpi ptg.....kat mane nak makan tengahari.....kat mane nak jumpe yg senang....sebab aku pegang janji aku yg kitorg jadik tuan rumah...kitorang yg setting sumer bende.....damn....aku rase cam nak nanges tules ney.....aku x tau lar aku berkawan ngan orang jenis ape....da tuh xde sorg pun nak btau x jadik....yg nak tepon btau kitorg x jadik ney...ade masalah...bg lar alasan sket....sebab aku nak pujuk perot yg aku da ikat 2mgu semata2 sebab KAWAN-KAWAN AKU......


tapi sorang pun xde bg alasan......
yang lagi x boleh belah.....boleh pulak korang g CAMERON kan...lepak2 makan strawberry.....so kalo korg nak bg alasan xde duit....alasan da lapuk beb...DA LAPOK!!!..... aku expect ko nak datang bagi explanation kat aku pasal bende ney....at least mintak maaf sebab ko rase bersalah....tapi haram....haram sepatah pun ko x sebot rase bersalah...nak mintak maaf.....yg ko tau datang2 senyum.....perghhhh....lagi aku dan rakan2 sewaktu nyer berasa panas hati...sebab ko wat muke x bersalah jer kan.....aku mmg x tau lar kawan jenis ape ko ney.....sabor jer lar.....


tapi ade orang yg sedapkan hati kami sumer yg SGT TERKILAN ney kate ade hikmah nyer....kitorg dapat men all park free siap g pulau orang hutan lagi.....even pagi tuh hujan lebat selebat hujan dalam hati kami sumer....tapi kami sumer abeskan ari sabtu tuh dgn sepuas2 nyer untuk cube melupakan ape yg kawan2 kami buat pada kami sumer.....tapi nampak nyer air dari bukit m***h pun x mampu nak menghilangkan kepiluan dalam hati.....aku marah...tapi sebenar nyer aku sedey.....aku marah dan sedey dgn kawan2 yg aku ade.....

last but not least...aku mintak maaf kalo terkasar bahase atau ade yg terase sebab mmg bende ney aku tules untuk buat korg terasa.....aku sayang kawan2 aku....tapi aku x sangke korang buat aku n kawan setempat ngan aku camni skali......

No comments:

Post a Comment