Thursday, October 27, 2011

depression....


salam....
secare jujur nyer aku agak jarang sekali merasakan depression ney....yela aku rase kalo aku cam kemurungan sgt pun aku bende tuh adalah kind of temporary jer....tapi yg satu ney mmg membuatkan aku murung sepanjang tahun....boleh faham x sepanjang tahun??

yuppp....aku sgt bersyukur aku lulup exam...n seterus nyer dapat melangkah ke final year...biler kuar list group aku diletakkan dalam group 5....hurm group tengah2...ok r tuh...ape ade hal an....skali ngan nabihah....aku nyer study groupmate.....lagi lar bagus....bole g wad same2....tapi yg paling x boleh blah adelah aku sorg sajer laki melayu dalam group tuh....damn it...seryesly dean office??da xde orang lain nak diletakkan dalam kelas pengasingan ney ke??n paling x bole blah aku akan hadapi situasi ney sampai final years.....holy s***.....means setahun setengah....aku dgr keseronokan kelas ramai laki2 melayu....g kuar minum malam2 bole bincang pasal ape jadik kat kelas an...aku depress sorg2 dapat dengar jer....


ape bukti nyer aku depress...biler aku kat bilik....kalo ade kelas sok means aku sorg2 jer yg akan g kelas.....aku x boleh ajak budak laki melayu lain g kelas skali....kalo aku nak tanya2 pasal kelas ke ape ke....aku terpaksa msg budak2 pompuan kelas aku...come on lar juz give me at least one bloody damn malay boy.....supaya kalo aku tido lmbat malam tuh aku bole pesan tlg kejot aku kat bilik pg sok...ataupun kalo aku nak ponteng kelas aku bole ajak ponteng kelas skali....ok x baik ponteng kelas.....tapi at least kalo dalam kelas tuh x dela aku perlu duduk sebelah budak perempuan jer....


yupp....natijah nyer dengan situasi ney...aku salu lambat g kelas....atau kalo da lmbat sgt aku ponteng terus jer kelas....aku tahu...ramai xkan faham dengan keadaan aku ney....tp bg mereka yg nampak aku macam ney...plzz faham condition aku...the last thing i wanna do everyday is going to class.....or wake up at 8am to go to class in the morning while everyone else were sleeping like babies....


who knows??

misti kalo sape2 jadik rakan sekelas aku bosan n benci ngan perangai aku....yela....salu dtg kelas lmbat...kalo pintu terbukak tengah2 kelas tuh misti muke budak tuh yg muncul....even kelas stat kul 2.30 pun die lar yg lmbt....kalo logbook x penuh tuh misti muke budak ney jugak....kalo yg asyik xde jawapan kalo doc tanye misti die jugak.....konfem2 rakan sekelas bengang dgn attitude x serupe orang ney...haha...nak wat cane...aku depress...kalo aku jumpe psychiatrist konfem lar aku kene makan anti-depressant...haha...aku tau x matang nyer menyalahkan bende2 camni sebab ponteng kelas ke atau lambat g kelas ke....but everything happen cause by sumthing...this is my sumthing....owh n plzz do not understand me coz u never did n will do.... =((

happiness are on pursuit....

ntah lar...one of my classmate told me to change my attitude.....n this thing happen for reason....aku sedang mencari hikmah nyer kawan2....tp siyesly aku sedang mencube utk mengubah attitude aku...aku kene cari penyelesaian kepada masalah2 ney....teruk nyer syazwan....teruk lar syazwan...syazwan sgt teruk....syazwan x bole jadik camni....plzz syazwan....

p/s : kawan2 yg amik exam minggu depan....do ur best n juz muntahkan ape yg da dibace n dihafal selame ney...insyaAllah aku doakan korang berjaye......aku perlukan korang semua utk final year naty....plzzz frenz..


salam....

4 comments:

  1. Ala la ciannye...tape2 topup kn aku hr2 aku kjut..hahaha

    ReplyDelete
  2. chin up mate

    http://www.youtube.com/watch?v=lmsbHGEB6UU&ob=av2e

    try this one

    her attitude is confused but the message is clear, look at the positive side..

    ReplyDelete
  3. biha : kadang2 call pun x mampu membangunkan aku...haha

    abg long :thx abg long....sentiasa memahami adik2...huhu

    ReplyDelete