Tuesday, February 8, 2011

assalamualaikum....

akhir nyer cuti semgu yg sgt dinanti2 kan pun tamat sejak semalam lg lar....sebab ari ney da selase....da 2 ari da stat kelas.....make bermula lar balik sesi2 beramah mesra dgn pesakit2 n doktor baru utk bula terakhir medicine ney...

xpe nak cter pasal cuti dlu lar......cuti seminggu....ari jumaat da bertolak ke perak....bertolak kul 9.30 r pastu smpi tgh malam....makan2 terus tdo lar...sumer da penat.....pastu sok g air terjun n malam BBQ yg seperti biasa....x habes pun makanan....ade jer lebey...so baki bawak ke hadapan lar.....pg sok nyer g teluk batik...mandi2 n mnek banana boat yg kelakar habes....belum stat jalan da jatuh...damn!!....hahahaha.....pastu g lepak rumah hilmi kat teluk intan....tengok menara chondong yg rupe nyer lg rendah dr Billion sebelah menara tuh....haha....ari isnin balik ke klang.....n terus aku merempit ke chemomoi......maka abes lar 3 hari cuti aku.....

kat rumah macam2 yg aku buat.....kat chemomoi sok nyer da stat mesin rumput....rumput pjg sgt kate nyer......so dgn kolaborasi aku n adik aku make telah menyetelkannya pun rumput2 yg pjg tuh pun.....hehe....so ayah aku balik rabu tuh tenang jer tgk rumput da pendek....hehe

ari khamis lepak kat pamah kasih@temerloh......wat keje2 membersihkan halaman rumah.......byk batang2 pokok lame yg da kering n menyemakkan....make kitorg patah2 kan n bakar....sgt besar api nyer.....then bler da nak maghrib jer terus pasang jaring kat paya belakang.....ari 1st pasang sok pagi dpt lar 3 4 ekor ikan keli.....ari setersu nyer pasang da x dpt ikan da.....xde rezeki lar......xpela...maybe lain kali dpt byk sket an...huhu
api da same tinggi ngan pokok tuh...n pokok tuh 2x tinggi aku...hehe

itu lar cter cuti seminggu aku....cuti seminggu yg sgt berharga utk budak2 medic.....bak kate sorg senior aku yg da jadik HO skang ney...."rase mcm nak pinjam mesin mase doraemon n pergi balik mase 1st year"....haha.....adios..

No comments:

Post a Comment